onsdag 7 mars 2007

Utmanad!

Åh nej, jag som verkligen inte gillar kedjebrev och annat liknande, har blivit utmanad! Men, Carl och Karin, jag kan väl gå med på att anta utmaningen, till viss del i alla fall. Ni får ta del av några av mina sjuka egenskaper, men jag väljer att inte utmana vidare. Det tror jag tillräckligt många andra gör ändå :) (Nu tänker ni att jag är värsta surkärringen, jag vet...)

  1. Jag kan inte bara köpa ett par skor, det blir alltid tre par på en gång. Mycket dålig vana.
  2. När jag bäddar måste den lilla lappen på överkastet vara i övre högra hörnet. (Och ja, min sambo vill döda mig för detta..)
  3. Oavsett hur hungrig jag är, äter jag aldrig upp allt som ligger på tallriken.
  4. Jag måste titta på film med undertext, även filmer på svenska. Jag hör liksom inte vad de säger även om jag har på högsta volymen...
  5. När jag ska upp tidigt ställer jag alltid fram en tallrik och en kopp till frukosten, kvällen innan. Av någon anledning tror jag att jag sparar tid på det.
  6. Jag kan inte äta/dricka med/ur sånt som kommer direkt ur diskmaskinen, även om det är rent.

4 kommentarer:

Anonym sa...

jag gillar inte heller kedjebrev, usch usch. måste säga att du är rätt modig som delar med dig av dina konstiga vanor. inte för att jag är förvånad haha.. :P

natz sa...

camilla; tack, tror jag. hehe. jag har inget emot att dela med mig, det enda jag riskerar är väl att folk slutar besöka min blogg... och att mina vänner som läser detta slutar umgås med mig... ojoj, det här kan sluta illa!

Prinsessmamman sa...

Jag har alltid lappen i nedre vänstra hörnet... Det är väsentligt, det där. Är ju skillnad på huvud- och fotända!

natz sa...

prinsessmamman; visst är det! måste meddela pojkvännen att det finns fler som jag hehe. tack för ditt stöd ;)